Followers

Wednesday, November 16, 2016

PRE ORDER

COMING SOON PBIM
tiada jualan online

Kami runner utk PESTA BUKU 1 MALAYSIA. 
pm/ whatsapp 010-4398892 utk booking . 

TEASER
SATU AKAD SAHAJA

"Awak awaaaakkk..." suaranya manja sangat.
Wildan berhenti menaip. Senyum dilayangkan.
"Awak nak apa? Kan kita nak keluar makan sekejap lagi. Tunggu ya."
"Awak ni...asyik dengan telefon jer. Macamlah boleh puas." Entah kenapa perkataan 'puas' tu lain macam nadanya. Kelopak mata terkatup-katup pula tu.
Wildan hilang tumpuan. Watsap Hanna terbiar separuh jalan tidak diteruskan. Wildan menarik tangan si gadis sehingga mudah sahaja tubuh si dia melekat di badannya.
"Awak tahu bukan mudah nak puaskan saya."
"Ye ke?" Dia membelai pipi Wildan.
Tubuh lelaki itu bertambah hangat. Sehangat terik matahari di luar sana. Tapak tangannya dah mula gatal. Nasib baik dah lepas telefon. Kini mengelus bahu gadis yang sengaja 'dibogelkan' setiap kali masuk ke bilik Wildan.
"Betul. Selama ni hanya Hanna jer yang berjaya memenuhi keinginan saya." Sepintas lalu, nama itu meniti di bibir.
Si gadis tahu, setiap kali nama itu muncul di antara mereka, Wildan akan berubah pantas. Lalu, sebelum misinya gagal, lekas-lekas, bibir kering milik Wildan diusap dengan hujung jari sambil matanya menerkur penuh godaan.
"Ala awak ni, pandang rendah pada kehebatan seorang perempuan. Kalau dunia pun boleh kugoncang, ini pula seorang lelaki." Tambah pula, lelaki yang besar nafsunya.
Perlahan-lahan, dia rapatkan bibir. "Saya boleh jadi milik awak bila-bila saja yang awak nak. Saya tak kisah bermadu."
"Tapi, saya tak biasa memadukan isteri. Bukan yang dulu-dulu. Lebih-lebih lagi Hanna. Saya cintakan..." Bibir Wildan diterkup...manis pula rasanya.

No comments:

Post a Comment