Followers

Wednesday, March 7, 2018

DIA DUDA FRESHRM26.00SM/RM29.00SS

POSTAGE 8.00/12.00

Duda bukan sebarang duda. Duda anak satu jadi pilihan. Sifat penyayang dan gaya
santai mekanik bernama Umair itu buat Atiya terpikat.
Atiya nekad! Dia akan menjadi pomen terhebat untuk Umair! Hati Umair akan
dicantum dengan hati sendiri. Akan dilumur dengan gam sekuat-kuat gam. Biar
melekat till jannah!
“Matlamat saya sekarang Cuma mahu besarkan anak saya. Saya tak nak kerana sibuk
mengejar cinta , perasaan anak saya terabai. Bagi saya, asal melihat Rania gembira ,
itulah kebahagiaan sebenar saya.”
Membahagiakan si comel itu? Tidaklah sesusah mana. Sejak pertemuan pertama lagi,
anak itu sudah jatuh sayang kepada Atiya. Jadi alasan itu memang tiada mampu
menjadi alasan untuk Umair.
“Saya tak berminat dengan kisah perigi dan timba ni. Bagi saya membuang masa.
Gayung dan paip kan ada. Apa susah nak timba-timba perigi pulak?” Pandai betul dia
berkias.

No comments:

Post a Comment